* външна реклама, билбордни кампании.

Билбордите и мегабордите са най-разпространените средства за външна реклама. Най-често използваният материал за тяхната изработка е винил. 

 

Едно от най-важните изисквания за ефективност на билборда е той да има ярки, контрастни цветове, които да го диференцират сред останалите средства за външна реклама. Ние обръщаме голямо внимание точно на това изискване, предлагайки висококачествен широкоформатен печат върху всякакви медии.

Днес има най-разнообразни типове билборд конструкции – различават се, както по размери и пропорции, така и по начин за монтаж. Почти винаги се изискват довършителни дейности по изработката на билборда (подшиване, слагане на капси), които са съществено важни за неговото правилно и безопасно монтиране. Ние имаме дългогодишна практика в изработката на билборд рекламни материали и предлагаме всички видове необходими довършителни процеси.

Нещо повече – ще откриете много иновативни идеи, които сме реализирали за своите клиенти. Може би най-атрактивната добавка към съвременните билбордове е добавен елемент, който излиза от рамките на съоръжението. Така билбордът придобива триизмерен вид, привлича погледите на минувачите и е запомнящ се вариант за бизнес реклама.

 

Билбордовете и Top Print

Днес има най-разнообразни типове билбордове за монтаж на различни пана, които се различават както по размери и пропорции, така и по начин за монтаж. Почти винаги се изискват довършителни дейности по изработката на билбордовете, като подшиване, слагане на капси и други, които са от съществено значение за правилното и безопасно монтиране. Ние от Top Print Предлагаме на своите клиенти висококачествен широкоформатен печат върху всякакви медии, като по този начин обръщаме внимание на ярките и контрастни цветове, които ще превърнат вашите билбордове в най-забелязвания и успешен източник на нови клиенти. Освен това ние имаме дългогодишна практика в изработването на билбордове и всякакъв тип рекламни материали, затова предлагаме всички необходими довършителни процеси, които ще ви улеснят и ще ви спестят време, усилия и допълнителни средства. Ние от Top Print имаме зад гърба си множество реализирани проекти за билбордове. Най-атрактивната добавка към съвременните билбордове е допълнителните елементи, които излизат извън конструкцията на билбордовете. По този начин те придобиват триизмерен вид и оживяват пред очите на минувачите по запомнящ се и вълнуващ начин. Билбордовете се превръщат в една успешна инвестиция, с която вашата реклама работи изцяло в полза на фирмата ви.

Билбордовете са един от най-разпространените видове реклама и това не е случайно. С билбордовете вие си гарантирате успешна реклама, която лесно може да бъде забелязана и която със сигурност ще привлече множество клиенти. Въпреки развитието на технологиите, билбордовете остават отличително рекламно средство, което остава запомнящо се в съзнанието на потребителите. Билбордовете са тип външна реклама, която е предпочитана сред изключително много фирми, защото успява да ги наложи и да затвърди името им.  Билбордовете са традиционен рекламен инструмент.

 

Билбордовете в няколко стъпки

 

За да бъде ефективна идеята за реклама чрез билбордове, трябва да съобразите няколко важни неща. Предлагаме ви няколко лесни стъпки, които да следвате, когато сте решили да се възползвате от реклама с билбордове, които със сигурност ще ви гарантират успех:

  1. Билбордовете са масова пазарна среда, но за да има тя успех, трябва да се съобразят множество показатели като трафик, видимост, местоположение, размер и други. Със сигурност обаче поставянето на повече билбордове ви гарантира повече да бъдете по-забелязани. Когато вече сте решили да монтирате един и съобразявате как точно да изглежда той и къде да бъде разположен, инвестирайте в още билбордове. Това със сигурност ще ви даде по-голямо предимство да презентирате продуктите и услугите си. Особено в големите градове такава инвестиция е наложителна.
  2. Едно от най-важните условия за правилно функциониращи билбордове е впечатлението, което оставят, след като бъдат видени. Смятаме, че вас и вашата фирма е от изключителна важност да създадете нещо уникално и запомнящо се, което е строго индивидуално за вашия собствен бизнес. Затова при изглаждането на билбордове заложете на нестандартното, което е увличащо и понякога може да изглежда като цяло произведение на изкуството. Нашите триизмерни билбордове са отлични в това отношение, защото ви позволяват да покажете повече, подхождайки новаторски. Именно това отличава билбордовете от стандартната печатна реклама, затова не го пропускайте.
  3. Билбордовете са вид реклама, насочена основно към шофьори, велосипедисти и пешеходци, затова трябва да имате предвид, че всички тези хора са хора в движение. Билбордовете трябва да привличат вниманието, но не и да разсейват прекалено, за да не предизвикат пътни или други инциденти. При изграждането на концепция за вашите билбордове трябва да направите баланса между грабващо, но и олекотено съдържание, което да ви представи в желаната от вас светлина.
  4. Билбордовете се забелязват в движение. Ето защо е добре да знаете, че прекаленото количество думи ще остане непрочетено. Шест секунди и шест думи са отличното съчетание, което да използвате, за да предадете ясно и точно съдържанието на онова, което рекламирате. Билбордовете са подходящи за всяка фирма, която може да предложи услугите и продуктите си в ясно предадено съобщение, което насочва вниманието на потенциалните клиенти, без да ги отегчава или разсейва.
  5. Не бива да забравяте, че претоварването с телефони и уеб сайтове при билбордовете не е успешна стратегия. Както вече споменахме, краткостта и точността гарантират вашия успех. Трябва да знаете, че билбордовете имат утвърждаваща стратегия и най-голямата полза от тях е да наложат името и марката ви, така че те да станат разпознаваеми сред клиентите. Вие можете да поместите телефон за връзка, но не бива да пропускате, че акцентът при билбордовете пада върху цялостната композиция, а не върху дребния шрифт.
  6. Изберете идеалното местоположение на вашите билбордове. По пътя за работа или между градовете, от вас зависи къде ще поставите рекламата си, за да привлече тя най-голямо количество клиенти и да ви осигури утвърждаването, от което имате нужда. Помислете и за местата, където има най-много трафик. Оставайки дълго в задръстване, хората ще могат да ви забележат по-лесно и за повече време, така че ще сте сигурни, че вашите билбордове са си свършили работата.
  7. Съветваме ви да постъпвате интелигентно към поставянето на билбордове. Ако залагате в идеята твърде сложна концепция, то вашите билбордове ще бъдат пренебрегнати и неразбрани. Същото ще се случи и с прекалено скучни билбордове. Затова дайте на потенциалните си клиенти възможността да почувстват удовлетворението от това, че са разбрали посланието ви, а не просто че са видели някакво изображение или пък са се оплели в сложни конфигурации. Най-добрите и успешни билбордове са умерени и внимателно поднесени на хората, които ги забелязват.
  8. Избягвайте повторенията. Колкото и голям да е един билборд, не можете да си позволите да запълвате идеята му с повтарящи се думи или изображения и снимки. Изберете най-точното и специфично за вас заглавие и го подкрепете с оригинална визия. Това е един от ключовете за създаването на най-впечатляващите билбордове.
  9. Внимавайте с големината на логото. Макар че именно логото е онова, което билбордовете рекламират, трябва да има баланс между твърде голямото и отвличащо и незабележимото скрито в ъгъла лого. И двете не работят във ваша полза. Билбордовете рекламират марка и за да бъде тя правилно оценена от минувачите, трябва да е съобразена с онова, което те забелязват в бързината и се запечатва в съзнанията им.
  10. Съобразете изобразеното на вашите билбордове с аудиторията си. Сигурно вече сте проучили какви точно хора искате да привлечете за ваши клиенти. След като определите целевата си аудитория, рекламните възможности ще се разгърнат пред вас и ще можете да сте по-артистични и по-уверени в билбордовете, които поставяте.

Билбордовете са отличният избор

С тези стъпки, рекламата с билбордове със сигурност ще е успешна маркетингова стратегия. Ние от Top Print сме насреща, за да реализираме идеите ви и да ви помогнем с планирането и изработването на перфектните билбордове, които да са въздействащи, красиви, елегантни и иновативни. Билбордовете могат да бъдат отличният избор за представяне на вашите продукти и услуги видно и отчетливо. Свържете се с нас и ние ще ви съдействаме в изготвянето на най-характерната и специфична за вас и вашия бизнес реклама лесно и бързо. Защото с нашите висококачествени и уникални билбордове всичко е постижимо!

Полезна информация

Преди да поръчате изработка на печатно изделие в Top Print, Ви препоръчваме да се запознаете с изискванията, които имаме относно файловете за печат, и друга полезна информация:

+ Файлове формати, с които работим:

Adobe InDesign (.ind), Adobe Acrobat (.pdf) Adobe Illustrator (.ai, .eps), Adobe Photoshop (.tif, .eps), Corel Draw X5 (cdr.), QuarkXPress (qxd.)

+ Раздувки на файловете за печат (bleeds):

Задължително е да оставите раздувки от 2-4 см за всяка страна на Вашите файлове, за да се избегне прерязване на елемент от проекта.

+ Резолюция на файловете за печат:

Оптимална резолюция на файловете за печат зависи от големината на крайния продукт, от размера на файла и от машината, на която се печата. Най-добре е текстовете да са във векторен формат (в криви), а само снимки да се ползват в растерен формат. Ако не сте сигурни за това коя е най-подходящата резолюция за Вашия продукт, можете да се консултирате с нашите представители. 

+ Цветност за файловете за печат:

Печатните машини използват основно CMYK модели за печат, за това и цветовете във Вашите файлове е препоръчително да бъдат в CMYK, за да се постигне възможно най-добра коректност в цветопредаването. 

+ Изпращане на файловете за печат:

Файлове за печат до 10MB може да изпратите по e-mail, а файлове над 10MB - през формата за поръчки и запитвания в нашия сайт, или да прикачите на някой от безплатните сайтове, като ни изпратите линк за сваляне.

+ Информация за изделието:

За да изработим Вашето печатно изделие в най-кратки срокове и с най-добро качество, ще имаме нужда да ни изпратите пълната му спецификация: размер, цветност, медия (печатен носител), довършителни операции. Ако не сте сигурни за някои от параметрите на поръчката Ви, може да се консултирате с нашия търговски отдел.