#1  "ЗИВ" ЕООД - пример за правилна бранд комуникация | Top Print
01.07.2019

#1 "ЗИВ" ЕООД - пример за правилна бранд комуникация

Три брандирани обекта - два нови, един реновиран - и три брандинга на превозни средства всъщност застават зад бранд комуникацията на Захарни изделия за първата половина на тази година. 

 

С новооткритите два обекта и освежения аутлет в град Балчик, брандът създаде впечатляваща екстериорна обстановка. Експлозивните цветове и контурирани рекламни продукти посрещат с "добре дошли" посетителите и канят с разнообразие от вкусове. 

Отпечатаната квадратура от близо 500 кв. м. фолио е едно ефектно онагледяване на дизайнерските решения на бранда. Освен отпечатаните фолиа за фасадни решения, сладката виязия наднича и от различни превозни средства. В снимковия материал по-долу можете да откриете примерите на ефективно бранд комуникиране. 

Назад